ارزیابی خط مشی‌ها و سیاست گذاری های شرکت های خصوصی (مدیریت)

چهارشنبه 29 آذر 1396
21:21
کیارش

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات39
حجم فایل123 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ارزیابی خط مشی‌ها و سیاست گذاری های شرکت های خصوصی

مطالعه موردی شرکت آسان خودرو

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

خط مشی,اجرای خط مشی,ارزیابی خط مشی,اثربخشی اجرای خط مشی

چکیده

در تحقیق حاضر به بررسی سیستم مدیریت منابع انسانی شرکت آسان خودرو پرداخته می شود. شرکت آسان خودرو به عنوان نماینده انحصاری شرکت هلی در ایران در راستای گسترش فعالیت های خود و پاسخگویی به نیاز مشتریان، واردات انواع لیفتراک های هلی را با ظرفیت های ۱ الی ۴۶ تن و با سوخت های دیزلی، بنزینی، دوگانه سوز (گاز و بنزین) و برقی را در دستور کار قرار داده است. حركت در مسیر تعالی و رسیدن به قله های تعالی، مستلزم جذب بهترین ها، نگهداری، توسعه و توانمند كردن منابع انسانی به عنوان یگانه منبع دارای مزیت رقابتی است. طراحی و استقرار یك نظام یكپارچه و هماهنگ بین زیر سیستم های مدیریت منابع انسانی در راستای تحقق اهداف و برنامه های كلان سازمان به منظور ارتقاء اثربخشی و كارایی لازم و ضروری است. مجموعه طرح های نظام جامع منابع انسانی به تفكیك حوزه های مطالعاتی شرکت آسان خودرو به صورت زیر هستند: حوزه استراتژیك و ساختار سازمان، حوزه آموزش، حوزه ارزیابی عملكرد، حوزه جبران خدمات، حوزه نظام جانشینی وجایگزینی، حوزه جذب و استخدام، حوزه نظام اطلاعات منابع انسانی. از جمله طرح های مدیریت منابع انسانی که در این شرکت انجام شده است، عبارتند از: طراحی و تدوین استراتژ ی منابع انسانی، طرح جامع باز آفرینی ساختار، بازنگری شرح وظایف مشاغل سازمانی، طراحی و تدوین نظام جامع آموزش كاركنان، طراحی سیستم اندازه گیری اثر بخشی دوره های آموزش، طراحی نظام جامع ارزیابی عملكرد كاركنان، طراحی و تدوین نظام جامع جبران خدمات كاركنان، تعیین معیارهای شایستگی رست؛ رشته و گروه های شغلی به تفكیك، بررسی واستخراج نیازهای كوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نیروی انسانی از نظر كمی وكیفی، طراحی واستقرار سیستم اتوماسیون اداری.

کلمات کلیدی: مدیریت منابع انسانی؛ جذب و استخدام؛ آموزش؛ ساختار سازمان؛ نظام جانشینی وجایگزینی.

مقدمه

تا چندی قبل ارزیابی خط مشی به صورت جدی مورد توجه نبود و در فرایند خط مشی گذاری كمتر به آن پرداخته می شد ولی اخیرا در میان محققان و خط مشی گذاران علاقه و تمایل زیادی در قبال این مقطع از فرایند خط مشی گذاری در حال شكل گیری است. ارزیابی به عنوان مرحله ای مهم از فرایند خط مشی گذاری است و مدیران بخش عمومی به صورت فزاینده ای برای توجیه برنامه های كنونی برنامه هزینه ها و منافع و پیشنهاد تغییرات ضروری به ارزیابی خط مشی متوسل شده اند( الوانی،1379،119) . اعضای زیر نظام های خط مشی و سایر افراد ذی نفع به نوبه خود نحوه اجرا و آثار خط مشی را ارزیابی می كنند تا در صورت لزوم از آن حمایت كنند یا با آن به مخالفت برخیزند یا خواستار تغییر آن شوند( هاولت،1380،269)

با توجه به گسترة اجرای خط ‌مشی‌ها و همچنین سنجش گریز بودن دستاوردهای آن به خصوص در حوزه‌های غیر اقتصادی، پرسش اساسی میزان كارآمدی خط‌ مشی‌ها همواره پیش روی دست‌اندركاران خط ‌‌مشی قرار دارد. بازنگری در اجرای خط‌ مشی‌ها نیز مستلزم تدوین سازگاری جامع، دقیق و قابل اتكا برای رصد وضعیت اجرای آنها است. این امر به ویژه در رابطه با خط مشی‌هایی كه گروههای ذی‌نفع متعدد و همراه با خواسته‌ها و انتظارات متفاوت را در برمی‌گیرند اهمیتی دو چندان می‌یابد. ماهیت پیچیده بسیاری خط ‌مشی‌ها نظیر سهمیه بندی جنسیتی ورود به دانشگاه و یا طرح امنیت اجتماعی نمونه‌ای از این موارد است با توجه به نقش آنها در مشروعیت دولت نزد عموم مردم، بررسی دقیق و جامع ابعاد آنها را ناگزیر می‌سازد.

تعریف و مفهوم ارزیابی

به طور کلی ارزیابی خط مشی های عمومی ، مقایسه اهداف پیش بینی شده برای خط مشی و نتایج حاصل از آن است که به وسیله مراجع دولتی یا غیر دولتی صورت می گیرد. به نظر یکی از صاحبنظران (carol H .Weiss) توجه به ارزیابی برای تعیین اعتبار و شایستگی برنامه ها و خط مشی های عمومی است اینکه این برنامه ها چه نقشی در حل مسائل و مشکلات عمومی داشته و جهت گیری آنها چگونه بوده است.

ارزیابی صرف نظر از این که در چه سطحی صورت میگیرد مستلزم این است که شامل یک رشته از فعالیتهای مشخص باشد. اولین مساله این است که تعیین کنیم چه چیزی باید مورد ارزیابی قرار گیرد. برنامه ارزیابی ممکن است روشن و بدیهی باشد مثلا تعیین اینکه ، برنامه ها یا خط مشی های سازمان مسکن به گسترش واحدهای مسکونی منتهی شده است یا نه؟ تشخیص هدف ارزیابی ، مانند تشخیص مساله یا مشکل در فرایند خط مشی گذاری قابل توجه است به هر حال صرف علم و آگاهی از اهمیت ارزیابی مشکلی را حل نمی کند. دوما" اینکه معیارها و ضوابط اندازه گیری برای جمع آوری اطلاعات راجع به ارزیابی می توانند در یک طیف از اطلاعات کاملا" کمی تا اطلاعات کاملا" کیفی قرار گیرند. مسئله سوم تجزیه و تحلیل اطلاعاتی است که می توان به آن دسترسی داشت به صورتی که از اثر بخشی برنامه یا خط مشی مورد نظر یک جمع بندی معتبری ارائه کند.

خط مشی,اجرای خط مشی,ارزیابی خط مشی,اثربخشی اجرای خط مشی

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف و مفهوم ارزیابی

عناصر مولفه ای ارزیابی

انواع ارزیابی

رویه های اساسی ارزیابی

ارزیابی خط مشی و یادگیری خط مشی

مفاهیم درون زا و برون زای یادگیری خط مشی

مدلی برای ارزیابی خط مشی و آمادگی یادگیری

ارزیابی محققانه

ارزیابی منظم یا سیستماتیک برنامه یا خط مشی

چرخه ارزیابی خط مشی

سیاست پژ‍وهی، روشی برای علمی نمودن خط مشی ها(سیاست ها)

منابع اصلی اطلاعات در سیاست پژوهی:

×الگوهای ارزیابی خط مشی گذاری

معرفی شرکت آسان خودرو

محصولات شرکت آسان خودرو (سهامی خاص)

اهداف و استراتژی های شرکت آسان خودرو

مشتریان

زنجیره تامین

سطح تحصیلات پرسنل شرکت آسان خودرو

لزوم استفاده از مدیریت منا بع انسانی

مجموعه طرح های نظام جامع منابع انسانی به تفكیك حوزه های مطالعاتی شرکت آسان خودرو

حوزه استراتژیك و ساختار

حوزه آموزش

حوزه ارزیابی عملكرد

حوزه جبران خدمات

انگیزه

رهبری یا مدیریت امور منابع انسانی

نگهداری منابع انسانی

حوزه نظام جانشینی وجایگزینی

حوزه جذب واستخدام

نقاط قوت سیستم مدیریت منابع انسانی شرکت آسان خودرو

نقاط ضعف در سیستم منابع انسانی شرکت آسان خودرو

پیشنهادها

رویکرد آینده شركت

نتیجه‌گیری

منابع و مآخذ

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

بررسی رابطه تفکر کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در فرایند تشخیص فرصت کارآفرینانه در پرسنل (مدیریت)

چهارشنبه 29 آذر 1396
21:20
کیارش

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات22
حجم فایل125 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله بررسی رابطه تفکر کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در فرایند تشخیص فرصت کارآفرینانه در پرسنل

بررسی رابطه تفکر کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در فرایند تشخیص فرصت کارآفرینانه در پرسنل

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

کارخانه تبدیل فکر به ثروت,مجله کارخانه تبدیل فکر به ثروت,دانلود مجله کارخانه تبدیل فکر به ثروت,کارخانه ی تبدیل فکر به ثروت,کارخانه تولید فکر به ثروت,مجله الکترونیکی تولید فکر,داستان های موفقیت کارآفرینان,دفتر کار مجازی,کسب و کار اینترنتی,کسب و کار آنلاین,مجله کسب و کار اینترنتی,کارآفرین میلیاردر ایرانی,کارآفرین ایرانی,ثروت آفرینان,تبدیل ایده به کار,آموزش کسب و کار,آموزش راه اندازی کسب و کار,گروه دانش بنیان تبدیل فکر به ثروت,کسب و کار خانگی,انجمن تبدیل فکر به ثروت,انجمن کارخانه فکر به ثروت,کارآفرینان ایرانی,کارآفرینان خارجی,دفتر کار آنلاین,داستان کارآفرینان,مصاحبه با کارآفرینان,مشاوره کسب و کار,شتاب دهنده کسب و کار,تفکر کارآفرین

چکیده

پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین تفکر کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در فرایند تشخیص فرصت کارآفرینانه در پرسنل می‌پردازد. اطلاعات تحقیق با پرسشنامه جمع‌آوری شده است. جامعه آماری شامل 1200 نفر از پرسنل و جمعیت نمونه برابر 257 نفر می‌باشد. فرضیه اصلی تحقیق که عبارت است از بین تفکر کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در فرایند تشخیص فرصت کارآفرینانه در پرسنل رابطه معناداری وجود دارد، مورد آزمون قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و تعیین صحت و سقم فرضیه‌ها از نرم‌افزار 18spss استفاده گردید. فرصت کارآفرینانه‌‌های مخاطره‌آمیز جدید زمینی حاصلخیز برای بهترین شیوه‌هایی فراهم می‌کند که از یادگیری سازمانی و بررسی تشخیص فرصت کارآفرینانه پدیدار می‌شوند و رشد و نمو می‌کنند. بر این باوریم که اگر سازمان های کارآفرین رویه های یاگیری سازمانی را بپذیرند، شانس آنها برای بقای کوتاه مدت و موفقیت بلندمدت بهبود می‌یابد. توانایی تشخیص فرصت کارآفرینانه می‌تواند یک مزیت کلیدی ایجاد کند که از طریق آن سازمان‌های تأسیس شده در محیط‌های در حال تغییر پایدار و رقابتی باقی بمانند. تحقیقات آینده باید بر پایه این بینش‌ها و کوشش‌ها گسترش یابد که به صورت تجربی می‌آزماید که چگونه روش های یادگیری می‌تواند به بهترین شکل به فرایندهای ایجاد شرکت و رشد منجر شود که تشخیص فرصت کارآفرینانه و سایر فرایندهای یادگیری اجزای ضروری استراتژی و فرهنگ سازمانی شوند. امید ما این است که با فراهم کردن این برداشت، از کارآفرینان و شرکت هایشان در تولید فرصت کارآفرینانه های بیشتر و اجرای آن‌ها در راهی که ظرفیت های خودشان و سازمان‌هایشان را افزایش دهد، پشتیبانی کنیم.

واژگان کلیدی: کار آفرینی، یادگیری سازمانی ، فرایند تشخیص فرصت کارآفرینانه

این پژوهش بیان می کند که تفکر کارآفرینانه و یادگیری سازمانی می تواند توانایی سازمان‌ها را برای تشخیص فرصت کارآفرینانه بهبود دهد و آنها را برای اجرای مؤثر مخاطره های جدید مجهز کند. ما با تأکید بر تفکر کارآفرینانه و سه رویکرد مشخص یادگیری سازمانی –یادگیری رفتاری، یادگیری ادراکی و یادگیری اجرایی- آغاز می‌کنیم و مثال‌هایی از سازمان‌هایی می‌آوریم که برای کارآفرین‌تر بودن از هرکدام از این رویکردها استفاده می‌کنند. سپس با ارائه مدلی از تشخیص فرصت کارآفرینانه که از ادبیات کارآفرینی (شین و ونکاتارامان ۲۰۰۰) و خلاقیت (چیکسنتمیهالی ۱۹۹۶) الهام گرفته، نشان می دهیم که چگونه فرایندهای اکتشاف و شکل‌دادن به فرصت کارآفرینانه‌های پرمخاطه می‌تواند از طریق یادگیری سازمانی بهبود یابد. هر کدام از سه نوع یادگیری با جنبه‌ای خاص از فرایند تشخیص فرصت کارآفرینانه در ارتباط است. در پایان راهنمایی‌های عملی از اینکه چگونه سازمان‌ها ایجاد فرصت کارآفرینانه های جدید را با کاربرد رویه های یادگیری سازمانی ارتقاء می دهند، ارائه می‌دهیم.

اهداف تحقیق

این تحقیق دو هدف عمده را دنبال می‌کند: هدف نظری این تحقیق بررسی رابطه تفکر کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در فرایند تشخیص فرصت کارآفرینانه در پرسنل و عوامل کلیدی موثر دربهبود آن از قبیل نوآوری و کارآفرینی می‌باشد دومین هدف تحقیق از نوع کاربردی و برای استفاده در سیاستگذاری در سطح بنگاه‌های کارآفرینی است. در مجموع هدف اصلی این تحقیق، بررسی محورهای ذیل می‌باشد تا زمینه برای گشودن رهنمودهای مدیریتی موضوع تحقیق فراهم گردد:

1- تبیین رابطه تفکر کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در فرایند تشخیص فرصت کارآفرینانه در پرسنل

2- بررسی تاثیر یادگیری سازمانی در فرایند تشخیص فرصت کارآفرینانه در پرسنل

فرضیات تحقیق

فرضیه اول: بین تفکر کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در فرایند تشخیص فرصت کارآفرینانه در پرسنل رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیه دوم: هر چه روش های یادگیری سازمانی که توسط کارآفرینان تصویب شده‌اند بیشتر باشد، امکان تشخیص فرصت کارآفرینانه‌های جدید بیشتر است.

روش تحقیق

با توجه به دو بخش تحقیق که هدف‌های نظری و کاربردی را تشکیل می‌دهند، دو روش تحقیق متفاوت ضرورت پیدا می‌کند: در بخش مبانی نظری مزیت تفکر کارآفرینانه، یادگیری سازمانی و فرآیندتشخیص فرصت کارآفرینانه از شیوه مرسوم تحقیق کتابخانه‌ای استفاده می‌شود و با رجوع به مجموعه آخرین ادبیات ارائه شده توسط صاحبنظران این حوزه، آخرین نظریه‌ها و دیدگاه‌های موجود و قابل دسترس مطالعه و مورد دسته بندی قرار می‌گیرند. در بخش کاربردی تحقیق و محاسبات آماری و کمی سازی متغیرهای تحقیق، از روش‌شناسی معمول در مطالعات همبستگی با استفاده از یكسری شاخص‌های عملكردی قابل دسترس بهره برده می‌شود.

ابزار تحقیق

برای انجام این تحقیق دربخش مبانی نظری مطالعات کتابخانه‌ای، بررسی اسناد و مدارک و جستجوی اینترنتی از فیش برداری و یاداشت نویسی و در قسمت مطالعات میدانی برای آزمون فرضیه‌های تحقیق از پرسشنامه استفاده شده است. در این پژوهش از دو روش کتابخانه ای و میدانی جهت گرداوری اطلاعات استفاده شده است. پرسشنامه شامل 2قسمت عمده است: اطلاعات عمومی پاسخگو، در این بخش از سوالات سعی شده تا اطلاعات کلی و جمعیت شناختی مربوط به پاسخ دهندگان جمع آوری شود که شامل 4 سوال است. اطلاعات اختصاصی: این بخش شامل36 سوال است که در طراحی آنها سعی شده تاحد ممکن قابل فهم و ساده باشند.برای طراحی این بخش از طیف 5 بخشی لیکرت استفاده گردیده است که یکی از رایج‌ترین مقیاس‌های اندازه‌گیری به شمار می‌رود.

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مروری بر ادبیات موضوع

یادگیری سازمانی: سه موضوع مرتبط

یادگیری رفتاری

یادگیری ادراکی

یادگیری اجرایی

یک مدل خلاقانه تشخیص فرصت کارآفرینانه کارآفرینانه

پنج مرحله تشخیص فرصت کارآفرینانه

سه مدل یادگیری سازمانی در تشخیص فرصت کارآفرینانه کارآفرینانه

یادگیری ادراکی در فاز اکتشاف

یادگیری رفتاری در فاز شکل گیری

یادگیری اجرایی در طول هر دو فاز تشخیص فرصت کارآفرینانه

نقش یادگیری سازمانی در تشخیص فرصت کارآفرینانه

تشخیص فرصت کارآفرینانه از طریق یادگیری ادراکی

تشخیص فرصت کارآفرینانه از طریق یادگیری رفتاری

تشخیص فرصت کارآفرینانه از طریق یادگیری اجرایی

اهداف تحقیق

فرضیات تحقیق

روش تحقیق

ابزار تحقیق

جامعه آماری و حجم نمونه

روشهای تجزیه و تحلیل داده ای تحقیق

یافته های تحقیق

اثبات فرضیات

بحث و نتیجه گیری

محدودیت‌های تحقیق

پیشنهادات

پیشنهادهای کاربردی

پیشنهادهای پژوهشی:

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

پاورپوینت مبانی اینترنت 14 ص (پاورپوینت)

دوشنبه 27 آذر 1396
8:47
کیارش

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات14
حجم فایل50 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: ppt _ pptx

( قابل ویرایش )


قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 14 صفحه

مبانی اینترنت اینترنت چیست؟
یک شبکه حجیم که شبکه های کامپیوتری تجاری، سازمانی، آژانس های دولتی، و مدارس سراسر دنیا را سریع، یکپارچه و ارزان به هم متصل می کند.

تقریباً یک میلیون شبکه داخلی سازمان ها در 200 کشور گره ها: دستگاه های محاسباتی که به شبکه مرتبط شده اند.
تاریخچه ARPA(Advanced Research Project Agency) 1969 با نام آرپانت شروع شد.
شروع با 4 گره تغییر نام در 1993 به اینترنت بیش از 500 میلیون کاربر زیرساخت (backbone): شبکه اصلی که رابط بین گرههای شبکه است.
آینده اینترنت اینترنت2: یک شبکه مخابراتی جدید و سریعتر با دسترسی محدود که منحصرا برای اهداف تحقیقاتی اختصاص داده شده است.
معرفی: 1969 یک کنسرسیوم از 34 کشور امروز: بیش از 180 دانشگاه در توسعه آن مشارکت می کنند.
اینترنت نسل بعد(NGI): برنامه تحقیق و توسعه دولت فدرال آمریکا که کاربرد هایی را می سازند که نیازمند شبکه های پیشرفته هستند.
تمرکز روی قابلیت اطمینان نیرومندی امنیت کیفیت خدمات vBNC(Very-High-Speed Backbone Network Service): یک شبکه با سرعت بالا که به منظور ساپورت پروژه اینترنت2 و NGI طراحی شده است.
پیاده سازی اولیه: OC-3(155 Mbps) ارتقا به OC-12(622 Mbps) هدف نهایی: افزایش به OC-48(2.
4 Gbps) کارکرد اینترنت IP: مجموعه قوانینی که برای ارسال و دریافت بسته ها از یک ماشین به ماشین دیگر از طریق اینترنت استفاده می شود.
پروتکل IP در لایه 7(کاربرد) مدل ISO-OSI عمل می کند.
TCP: Transmission Control Protocol در لایه انتقال مدل OSI عمل می کند.
ISP: ارایه کننده خدمات اینترنتی نحوه کار Packet-Switching: راه های مختلف برای اتصال به اینترنت اتصال از طریق سرور LAN نیاز کاربر: نرم افزار Communication stack ارایه کننده مجموعه ای از پروتکل های ارتباطی که کلیه کارکردهای هفت لایه مدل OSI را انجام می دهند اتصال از طریق SLIP/PPP(Serial Line Internet Protocol/Point-to-Point Protocol) نیاز کاربر: مودم و یک نرم افزار خا برای شماره گیری و اتصال به سرور اتصال از طریق یک سرویس online نیاز کاربر: مودم، نرم افزار ارتباطی استاندارد، اکانت از یک ISP از طریق تلویزیون نیاز: دستگاه تلویزیون، ابزار خاص اتصالی، اتصال تلفن دیگر راه ها کیوسک های اینترنتی تلفن همراه آدرس های روی اینترنت آدرس IP: یک آدرس که به صورت یکتا به یک کامپیوتر در شبکه نسبت داده می شود.

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

پاورپوینت مبانی نظری و مفاهیم كارآفرینی تدوین طرح كسب و كار (پاورپوینت)

دوشنبه 27 آذر 1396
8:47
کیارش

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات156
حجم فایل2.696 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: ppt _ pptx

( قابل ویرایش )


قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 156 صفحه

1 بنام خدا مبانی نظری و مفاهیم كارآفرینی، تدوین طرح كسب و كار (Business Plan) 2 مباحث قابل ارائه در این دوره چند تعریف نشانه های كارآفرین برنامه تجاری كسب و كار چیست؟
مزایا و دلایل نگارش طرح كسب و كار تعریف طرح كسب و كار انواع رویكردها به مدل كسب و كار اجزای اصلی یك برنامه كسب و كار نكات مهم و قابل توجه در ارائه طرح كسب و كار 3 تعریف كار آفرینی تعریف ساده كار آفرینی: كار آفرینی یعنی راه اندازی واحدهای تولیدی جدید، بطوری كه هم منجر به تولید فرصت های شغلی جدید شود و هم تولید ثروت حلال از طریق ایجاد ا رزش افزوده دنبال داشته باشد.

تعریف علمی كارآفرینی: كارآفرینی فرایندی است با طعم كسب و كار كه: - باعث ایجاد ((تغییر و تحول)) شود.
- از طریق ((نوآوری)) محقق می شود.
- بانی آن افرادی هستند .
.
.
- كه ((فرصتهای)) اقتصادی را در می یابند و یا خود چنین فرصتهایی را خلق می كنند.
- و خالق ((ارزش)) هایی برای خود و جامعه می شوند.
4 بنا به تعریف پرفسور هاروارد استون سون كارآفرینی یعنی: - افزایش فرصتها - فراتر از منابع و امكاناتی كه هم اینك در اختیار دارید.
تعریف دیگر: كار آفرینی فرایند خلق چیزی نو و با ارزش از طریق اختصاص زمان وتلاش بسیار زیاد و با پذیرش ریسكهای مالی و روانی و اجتماعی به منظور رضایت شخصی، استقلال و دریافت پاداش مالی است.
یا به عبارت دیگر: تشخیص و استفاده خلاقانه از فرصتهای موجود برای تبدیل این فرصتها به موقعیت های تجاری سودآور.
و به طور خلاصه تبدیل علم به ثروت از طریق نوآوری را كارآفرینی می نامیم.
5 معنای بهتر كارآفرینی: ارزش آفرینی است.
چیزی كه جامعه به آن بها می دهد، ارزش نامیده می شود.
پس كارآفرین باید بنا به ارزشهای جامعه، تولید ارزش نماید.
بعبارت دیگر كارآفرینی فرصت پاسخ به نیازهای پاسخ داده نشده جامعه است.
و جهت تشخیص فرصت، انگیزه، تخصص و تفكر خلاق نیاز است.
6 1- نقطه شروع : (خودباوری و اعتماد به نفس): ایمان داشتن به خود و شناخت خود چگونه کارآفرین شویم؟<

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

پاورپوینت مبانی فلسفی رفتار سازمانی مدیریت بحران (پاورپوینت)

دوشنبه 27 آذر 1396
8:47
کیارش

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات23
حجم فایل406 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: ppt _ pptx

( قابل ویرایش )


قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 23 صفحه

1 به نام خدا مبانی فلسفی رفتار سازمانی مدیریت بحران 2 در دل هرمشكلی فرصت های بزرگتر و عالی تر نهفته است كه انسانهای بزرگ قادرند مشكلات را به فرصت های بزرگ تبدیل نمایند .
هلن كلر, عشق به خداوند, ترجمه خرمشاهی , نشر ققنوس , ص 112.
3 غیرارادی تغییر ارادی خشکسالی زمین لرزه سیل منبع : محسنی، منوچهر ،جامعه شناسی عمومی، تهران : كتابخانه طهوری ، 1368، ص 84-478 .
4 بحران چیست؟
حادثه ای كه بصورت ناگهانی اتفاق افتاده و برطرف كردن آن نیازمند اقدامات اساسی و فوق العاده است.

وقایعی كه:درانجام امورجاری بصورت دفعی اخلال ایجاد می كند.
وقایعی كه براعتبارسازمان تاثیردارد، موجب از بین رفتن زمان می شود، یا موجب جلب توجه دولت و مردم می شود.
تغـییرعظیمی اسـت كه یكبــاره در یك وضعـیت صـورت می پذیرد.
5 دو دیدگاه در زمینه چگونگی ایجاد بحران بحران زاییده پیچیدگیهای تكنولوژی مدرن.
عامل انسانی و خطاهای تصمیم‌گیری.
6 دهخدا ، علی اكبر : لغت نامه اسدی، علی: بحران شناسی و جامعه شناسی بحران .
مجله علمی پژوهشی دانشنامه تهران : دانشگاه آزاد اسلامی 7 دهخدا ، علی اكبر : لغت نامه اسدی، علی: بحران شناسی و جامعه شناسی بحران .
مجله علمی پژوهشی دانشنامه تهران : دانشگاه آزاد اسلامی 8 انواع بحرانها از نظر انجمن مدیریت بحران اتفاقات صنعتی بلایای طبیعی حوادث منجر به معلومیت خسارات طبیعی دادخواهیهای طبقاتی مصرف گرایی تولید خراب مرجوع نمودن محصول تبعیض- در خرید، فروش، قیمت گذاری و HRM اخراج مقامات اجرایی اختلافات كارگری ضعف مدیریت مسائل جنسی شایعه پراكنی آشوبهای محل كاری- یقه سفیدها 9 A F E D C B G H زمان تصمیم گیری بلند کوتاه شدید ضعیف تهدید پیش بینی شده غافلگیری درجة آگاهی 10 انواع وضعیت های بحرانی 11 بهترین راه مدیریت بحران پیشگیری از وقوع آن است.
12 مدیریت بحران چیست؟
1.

مدیریت بحران، پیش‌بینی، تدارك و آمادگی قبلی برای روبه‌رویی و دفع رویدادهایی است كه بقا و حیات سازمان را مورد تهدید جدی قرار می‌دهند.
2.
فرایند پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع بحران، برخورد و مداخله در بحران و سالم‌سازی بعد از وقوع بحران.

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

پاورپوینت ماهواره های مخابراتی 28 اسلاید (پاورپوینت)

دوشنبه 27 آذر 1396
8:47
کیارش

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات28
حجم فایل481 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: ppt _ pptx

( قابل ویرایش )


قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 28 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع پروژه : ماهواره های مخابراتی مقدمه : در جهان امروز، فناوری فضایی به عنوان یكی از مهم‌ترین زمینه‌های رقابتی در بین كشورها شناخته می‌شود؛ به‌گونه‌ای كه میزان دستیابی به اشكال گوناگون فناوری فضایی، مبنای دقیقی برای مقایسه كشورها از نظر توسعه اقتصادی و صنعتی محسوب می‌شود.
با توجه به ویژگی‌ها و كاربردهای منحصربه‌فرد فناوری‌های فضایی، دیگر نمی‌توان زندگی بشر را بدون استفاده از فضا متصور بود.
در این میان، یكی از كاربردهای مهم و حیاتی فضا برای انسان مخابرات است.
امروزه، پیشرفت و تكامل جوامع بشری و افزایش روزافزون نیازهای ارتباطی، توسعه شیوه‌های نوین ارتباطی را ضروری كرده است.
ماهواره‌های مخابراتی را می‌توان بهترین، كارآمدترین و گاهی تنها راه ایجاد ارتباط بین دو نقطه از كره زمین دانست.
ماهواره‌های مخابراتی، گامی بزرگ در صنعت تجاری‌سازی فضا محسوب می‌شوند و بهره‌برداری تجاری از این ماهواره‌ها، به‌ویژه پس از جنگ سرد در دهه 90 میلادی، راه را برای گسترش تجارت فناوری فضایی در تمام زمینه‌ها هموار كرد.
به دلیل همین كاربردهای ارزشمند، دستیابی به فناوری ساخت، توسعه و پرتاب ماهواره‌های مخابراتی برای تمام كشورهای جهان حیاتی به نظر می‌رسد.
شكل 1- نمونه‌هایی از ماهواره‌های مخابراتی اسپوتنیك1 شوروی سابق، اولین ساخته دست بشر كه در سال 1957 مرزهای فضا را به روی بشر گشود، نخستین سیگنال‌های رادیویی را برای اولین بار از فضا به زمین مخابره كرد.
پس از آن، ناسا ماهواره اِكو را در سال 1960 كه به شكل بالونی آلومینیمی بود، برای بازپخش غیرفعال ارتباطات رادیویی به فضا پرتاب كرد.
كوریر1بی كه توسط شركت آمریكایی فیلكو طراحی و در 1960 پرتاب شد، اولین ماهواره بازپخش فعال امواج رادیویی نام گرفت.
ماهواره تِل‌استار متعلق به شركت تلگراف و تلفن آمریكا، اولین ماهواره مخابراتی فعال بازپخش مستقیم بود كه طبق توافقی چندملیّتی برای توسعه ماهواره‌های مخابراتی توسط ناسا در 1962 از كیپ‌كاناورال پرتاب شد.
این پرتاب همچنین اولین پرتابی بود كه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شد.
اولین ماهواره زمین‌آهنگ، ماهواره سینكام2 متعلق به شركت فضایی- مخابراتی هیوز بود كه در 1963 پرتاب شد.
سینكام3 به عنوان اولین ماهواره زمین‌ثابت، در 1964 به ف

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

پاورپوینت كدینگ و اینكدینگ اطلاعات در شبكه‌های كامپیوتری 43 اسلاید (پاورپوینت)

دوشنبه 27 آذر 1396
8:46
کیارش

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات43
حجم فایل2.45 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: ppt _ pptx

( قابل ویرایش )


قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 43 صفحه

عنوان: كدینگ و اینكدینگ اطلاعات در شبكه‌های كامپیوتری چکیده در این کتاب سعی شده است که تمامی مطالب بصورت آسان برای درک بهتر مفاهیم ارائه گردد.
در جمع آوری این پایان نامه از کتاب نقل وانتقال اطلاعات (استالینگ) استفاده شده است که تلاش بر این شده مطالبی مفید درباره‌ی کدینگ و اینکدینگ اطلاعات در شبکه‌های کامپیوتری ارائه شود.
با امید آنکه با مطاله‌ی این پایان نامه به تمامی اهداف آموزشی از پیش تعیین شده خود برسید.
کدینگ و مدالاسیون در رسانه سیگنال ها به شکل‌های مختلف قابل انتقال هستند.
اما چگونه پیام به سیگنال تبدیل شود.
برای پاسخ این سئوال می‌بایست نوع پیام و نوع سیگنال مورد نیاز جهت انتقال اطلاعات در روی رسانه در نظر گرفته شود.
با در نظر گرفتن آنالوک ودیجیتال بودن پیام و سیگنال چهار امکان تبدیل پیام به سیگنال و یا بالعکس وجود دارد.
این چهار امکان در شکل 1-1 کشیده شده است.
انتقال داده‌های آنالوگ و دیجیتال واژه آنالوگ و دیجیتال صراحتاً به ترتیب به پیوسته و گسسته اتلاق می‌شود.
این دو واژه به دفعات در تبادل داده حداقل در سه زمینه به کار می‌رود: داده، سیگنالینگ (سیگنال دهی) و انتقال.
به طور خلاصه، داده را عنصری (واحدی) می‌نامیم که مفهوم یا اطلاعاتی را حمل می‌کند.
سیگنال ها نمایش‌های الکتریکی یا الکترو مغناطیسی داده هستند.
داده ها و سیگنال ها سیگنال‌های آنالوگ برای نمایش داده‌های آنالوگ و سیگنال‌های دیجیتال برای نمایش داده‌های دیجیتال به کار رفتند.
عموماً داده‌های آنالوگ تابعی از زمان بوده و طیف فرکانس محدودی را اشغال می‌کنند.
چنین داده هایی با سیگنال‌های الکترومغناطیسی نمایش داده شده و طیف یکسانی را اشغال می‌نمایند.
داده‌های دیجیتال به وسیله ی سیگنال‌های دیجیتال همراه با سطوح ولتاژ مختلف برای دو رقم دودویی نشان داده می‌شود.
مدولاسیون فرآیند کدگذاری داده منبع روی سیگنال حاملی با فرکانس است.
همه تکنیک‌های مدولاسیون شامل عملی روی یک یا سه پارامتر حوزه فرکانس، یعنی دامنه، فرکانس و فاز است.

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

پاورپوینت فیلتر ها در فتوشاپ 16 اسلاید (پاورپوینت)

دوشنبه 27 آذر 1396
8:46
کیارش

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات16
حجم فایل6.461 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: ppt _ pptx

( قابل ویرایش )


قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 16 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع تحقیق: فیلترها فیلترهای Distort در Photoshop تصویر اولیه اكنون تاثیر هریك از این فیلترها را بر روی تصویر زیر مشاهده می‌كنیم این فیلتر جلوه مه آلود ملایمی از رنگ پس زمینه را به تصویر اعمال می كند كه موجب درخشندگی تصویر میگردد كه می توان این تنظیمات را كنترل كرد.
Diffuse Glow Displace از این فیلتر برای ادغام كردن تصویر بر روی تصویر دیگر مورد استفاده قرار می‌كنند.
Glass این فیلتر حالت شیشه مات را به تصویر القاء می كند كه می‌توان با تنظیم متغیرهای آن جلوه مطلوب را به دست آورد.
Ocean Ripple این فیلتر باعث جلوه ای می شود كه به نظر تصویر در زیر آب غوطه ور می‌باشد.
Pinch این فیلتر باعث ایجاد موج در تصویر می گردد.
Polur Coordinates این فیلتر باعث می شود كه تصویر حالت دورانی به خود گیرد.
Ripple این فیلتر جلوه ای را به تصویر القاء می كند كه تصویر در زیر آب به نظر می رسد.
Shear این فیلتر موجب پیچش بصورت افقی در تصویرمی‌گردد كه می توان مقدار آن را از طریق كادر مكالمه ای و خط موجود در آن تنظیم كرد.
Spherize این فیلتر موجب ایجاد بر آمدگی ویا فرورفتگی در تصویر می گردد.
Twirl استفاده از این فیلتر باعث پیچش در تصویر می گردد كه مقدار آن را می توان از طریق لغزنده های مو جود تغییر داد.
Wave این فیلتر با عث ایجاد موجهای دریائی بر روی تصویر می گردد.
Zig Zag این فیلتر باعث ایجاد حالت گردآب مانند در تصویر می گردد.
.

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

تحقیق آشکار سازهای نیمه هادی سه بعدی نوترونهای حرارتی (فیزیک)

دوشنبه 20 آذر 1396
18:52
کیارش

دسته بندیفیزیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات8
حجم فایل13 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

«توصیف آشکار سازهای نیمه هادی سه بعدی نوترونهای حرارتی»

آشکار سازی های نیمه هادی نوترون برای رادیوبیولوژی نوترون و شمارش آن دارای اهمیت بسیار زیادی هستند. آشکار سازی های ساده سیلیکونی نوترون ترکیبی از یک دیود صفحه ای با لایه ای از یک مبدل مناسب نوترون مثل 6LiFمی باشند. چنین وسایلی دارای بهره آشکار سازی محدودی می باشندکه معمولاً بیشتر از 5% نیست. بهره آشکار سازی را می توان با ساخت یک ساختار میکرونی3D به صورت فرو رفتگی، حفره یا سوراخ و پر کردن آن با ماده مبدل نوترون افزایش داد. اولین نتایج ساخت چنین وسیله ای در این مقاله ارائه شده است.

آشکار سازهای سیلیکونیN با حفره های هرمی شکل در سطح پوشیده شده با 6LiF ساخته شده و سپس تحت تابش نوترونهای حرارتی قرار گرفتند. طیف ارتفاع پالس انرژی تابش شده به حجم حساس با شبیه سازی مورد مقایسه قرار گرفت. بهره آشکار سازی این وسیله در حدود 6.3% بود. نمونه هایی با سایز ستونهای مختلف ساخته شد تا خواص الکتریکی ساختارهای سه بعدی مورد مطالعه قرار گیرد.ضرایب جمع آوری بار در ستونهای سیلیکون از 10تا800 nm عرض و 80تا nm 200ارتفاع با ذرات آلفا اندازه گیری شد. بهره آشکار سازی یک ساختار 3D کامل نیز شبیه سازی شد. نتایج نشان از تقویت بهره آشکار سازی با فاکتور 6در مقایسه با آشکار سازهای صفحه ای استاندارد نوترون دارد.

1. مقدمه و اهداف: آشکار سازهای نوترونی نمی توانند مستقیماً برای آشکار سازی نوترونهای حرارتی به کار روند و باید از ماده ای استفاده کرد که نوترونها را به صورت تشعشع قابل آشکار سازی در آورد. مواد مختلفی برای این منظور وجود دارند که در بین آنها6Li از همه مناسب تر به نظر می رسد. واکنش گیر افتادن نوترون در6Li دارای سطح مقطع942 b در انرژی نوترونی0.0253eV است.

6Li+n→∝(2.05MeV) +3H(2.73MeV

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

دانلود مجموعه آموزشی پرورش کدو تخم کاغذی به همراه مقالات معتبر علمی

يکشنبه 19 آذر 1396
10:14
کیارش

مجموعه-آموزشی-پرورش-کدو-تخم-کاغذی-به-همراه-مقالات-معتبر-علمی
مجموعه آموزشی پرورش کدو تخم کاغذی به همراه مقالات معتبر علمی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt, pdf, jpg
حجم فایل: 34591 کیلوبایت
قیمت: 6500 تومان

دانلود مجموعه آموزشی پرورش کدو تخم کاغذی به همراه مقالات معتبر علمی،
در قالب ppt و در 68 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گیاه شناسی کدوی تخم کاغذی
خصوصیات بوتانیکی کدوی تخم کاغذی
پراکنش جغرافیایی کدوی تخم کاغذی
نیازهای اکولوژیکی کدوی تخم کاغذی
ترکیبات شیمیایی کدوی تخم کاغذی
مصارف دارویی کدوی تخم کاغذی
تکنیک های زراعی کدوی تخم کاغذی
کاشت کدوی تخم کاغذی
تناوب کاشت
تاریخ و فواصل کاشت
داشت کدوی تخم کاغذی
برداشت کدوی تخم کاغذی
تکثیر کدوی تخم کاغذی
مواد و عناصر غذایی موردنیاز کدوی تخم کاغذی
آماده سازی خاک برای کدوی تخم کاغذی
ارقام اصلاح شده کدوی تخم کاغذی
آفات کدوی تخم کاغذی، معرفی و کنترل آن ها
بیماری های کدوی تخم کاغذی
انبارداری کدوی تخم کاغذی
اشکال دارویی کدوی تخم کاغذی و موارد مصرف آن
فرآوری کدوی تخم کاغذی
خواص و کاربرد کدوی تخم کاغذی


به همراه 30 مقاله معتبر علمی در مورد تاثیر انواع کود ها، آبیاری سموم مختلف، روش های مختلف کاشت و ترکیبات کدو تخم کاغذی،

هم چنین شامل تصاویر مختلفی از کاشت تا برداشت کدو تخم کاغذی.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به azindowndl است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]